Na Bursztynowym Szlaku

Tę żywicę kopalną nazywa się elektronem, jantarem, bursztynem. Anglicy mówią o niej amber. Wszystkie nazwy łączy określenie złoto Bałtyku, podkreślające nie tylko niezwykłą urodę, ale i naturalne pochodzenie docenionej nie tylko przez jubilerów substancji.
Począwszy od tego wydania „Lakiernika”, zapraszamy Państwa na Bursztynowy Szlak. Jednak nie ten historyczny, łączący wybrzeża południowego Bałtyku z krajami Morza Śródziemnego, a nowy, bardzo współczesny. Wytyczymy go odwiedzając miejsca, w których doceniono walory nowego produktu firmy Troton z Ząbrowa, szpachlówki znad morza o wdzięcznej nazwie Amber.

Pierwszą osobą, którą przedstawiamy jest Krzysztof Pełka, współwłaściciel Przedsiębiorstwa Handlowo – Usługowego Magda. Firma znajduje się w Dolnej Grupie, niedaleko Grudziądza. Ma swoją sieć sklepów firmowych. Sprzedaje materiały lakiernicze hurtowo i detalicznie. Kontakt do firmy: tel. kom. 509 023 362.
Czy to rodzinny biznes?
– Tak. Początki firmy sięgają 1978 roku. Wtedy mój ojciec, Zbigniew, założył warsztat. W 1991 r. równolegle zaczęła działać także firma handlowa, a od 2010 świadczymy już kompleksowe usługi pod jednym szyldem: mamy warsztat i jednocześnie handlujemy chemią samochodową, z większym naciskiem na ten drugi rodzaj działalności. Handlujemy wszystkim, czego potrzebuje lakiernik, w tym całą gamą produktów firmy Troton.
Od kiedy ma Pan w ofercie szpachlówkę Amber?
– Od samego początku. Otrzymywaliśmy nawet jej wersje testowe, korygowane na podstawie również naszych opinii.
Pamięta pan swoje sugestie?
– Podpowiadaliśmy, czy szpachlówka ma być twardsza w obróbce, czy bardziej plastyczna. Sygnalizowaliśmy naszą opinię w sprawie wypełniaczy, informowaliśmy jak się rozprowadza. Przekazywaliśmy typowo praktyczne rady.
Bazowaliście Państwo na swoich własnych doświadczeniach, czy zbieraliście Państwo opinie swoich klientów?
– Na produktach firmy Troton pracujemy od początku istnienia firmy. Mamy więc duże doświadczenie, potrafimy zauważyć i docenić dobry produkt. Dla nas ważne jest też to, że firmie zależy na naszych podpowiedziach, jest otwarta, chce nas słuchać by jeszcze lepiej dostosować się do potrzeb rynku. Widzimy też, że potrafi wykorzystać nasze podpowiedzi. Ten żywy kontakt działający w obie strony przekłada się na korzyści zarówno dla nas, jak i dla Trotonu. Taka współpraca to gwarancja sukcesu.
Na co zwracają uwagę państwa klienci?
– To profesjonaliści. Pytają o konkretny produkt. Jak się szpachluje, jak się zachowuje w dalszej eksploatacji. Chcą by szpachlówka dała się lekko położyć, łatwo obrobić, żeby szybko schła i w końcu była odpowiednio twarda.
Jak sprawdza się szpachlówka Amber?
– To szpachlówka uniwersalna. Można z nią pracować od pierwszej warstwy do ostatniej. Jest bardzo wygodna. Nie trzeba używać dwóch, czy trzech szpachli, zaczynając od uniwersalnej wypełniającej, przechodząc dalej do wykończenia. Zauważyłem, że jeśli ktoś raz po nią sięgnie, nie szuka innego towaru. Nasze zadanie polega na zachęcie, by zechciał po nią sięgnąć po raz pierwszy. Sami pracujemy w naszym warsztacie wykorzystując tę szpachlówkę. Na własnej skórze przekonaliśmy się, że spełnia wszystkie nasze oczekiwania. Gdyby tak nie było, nie wystawiłbym jej tak dobrej opinii.
Dziękuję za rozmowę
Rozmawiała Iwona Kalinowska

Zobacz również



Troton Sp. z o.o.

Ząbrowo 14A
78-120 Gościno
Polska

tel./fax +48 94 35 126 22
E-mail: troton@troton.com.pl


Katalog produktów Troton
Katalog on-line
Wsparcie klienta
Wsparcie klienta